Ατομική επιχείρηση: Γιατί να αποκτήσετε ιστοσελίδα με συνδρομή

Στο άρθρο μας θα εξηγήσουμε γιατί μία ατομική επιχείρηση πρέπει να έχει μία ιστοσελίδα. Επίσης θα εξηγήσουμε τι θα πει ιστοσελίδα με συνδρομή και ποια τα οφέλη της για μία ατομική επιχείρηση.
Γιατί να αποκτήσετε μία ιστοσελίδα για την ατομική σας επιχείρηση
Κάθε μορφής επιχείρηση (όχι μόνο μία ατομική επιχείρηση) για να επιβιώσει πρέπει να βρίσκει συνεχώς νέους πελάτες και να διατηρεί τους υπάρχοντες. Για αυτά, χρειάζεται ποιοτική προβολή και διαφήμιση με κάθε δυνατό τρόπο. Τα σύγχρονα μέσα όμως είναι τα ψηφιακά μέσα και όπως λέμε πάντα η ναυαρχίδα μιας ψηφιακής παρουσίας είναι η ιστοσελίδα.
Κάντε γνωστές τις υπηρεσίες σας και τις κριτικές σας
Μία ιστοσελίδα θα κάνει γνωστές τις υπηρεσίες σας σε ένα ευρύ κοινό. Επιπλέον θα κάνει γνωστά τα στοιχεία επικοινωνίας σας και μπορεί να δώσει τη δυνατότητα στους χρήστες της να επικοινωνήσουν μαζί σας μέσω φόρμας επικοινωνίας.
Στην ιστοσελίδα σας μπορείτε να ανεβάσετε τη γνώμη των πελατών σας, για εσάς, στην κατάλληλη σελίδα των testimonials (θα πρέπει να έχετε μία τέτοια σελίδα όπου συγκεντρώνετε τα testimonials).
Για πιο αναλυτικά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το blog σας για να αναλύσετε πως αντιμετωπίσατε τις ανάγκες κάποιου πελάτη σας, πως λύσατε τα προβλήματά του και τι γνώμη έχει για εσάς (μπορείτε να ανεβάσετε σχετικό περιεχόμενο, το κείμενο, φωτογραφίες και πιθανά βίντεο). Αυτού του είδους το περιεχόμενο είναι από τα πιο σημαντικά καθώς έτσι θα γνωρίζουν άλλοι με τα ίδια προβλήματα και τις ίδιες ανάγκες ότι εσείς είστε η αυθεντία που θα τους βοηθήσει (θα νιώσουν μία εμπιστοσύνη προς το πρόσωπό σας).
Αν δεν προβάλετε τη δουλειά σας, πώς θα σας προτιμήσει κάποιος που δεν σας γνωρίζει; Πλέον είναι απαραίτητο για κάθε ατομική επιχείρηση (και όχι μόνο) να δημιουργεί περιεχόμενο και να το διαμοιράζει στα κατάλληλα κανάλια (ιστοσελίδα, email, social media κ.λ.π).
Περιορισμένη παρουσία μόνο σε κάποια social media
Στο σημείο αυτό κάποιοι θα σκεφτούν ότι μιας και έχουν μία σελίδα μόνο στο Facebook, η ψηφιακή τους παρουσία είναι καλή και μπορεί να τους φέρει πελάτες.
Αν κάποιος έχει μία καλή παρουσία στο Facebook μπορεί να του φέρει πελάτες από το Facebook. Τι θα συμβεί όμως όταν κάποιοι από τους χρήστες του Facebook σας αναζητήσουν και σε άλλα social media ή ψάξουν για την ιστοσελίδα σας για να βρούνε πιο αναλυτικές πληροφορίες και περιεχόμενο μεγαλύτερου μήκους; Πιθανό να βρούνε το περιεχόμενο των ανταγωνιστών σας και οι πιθανότητες να τους κερδίσουν αυτοί θα αρχίσουν να ανεβαίνουν όσο εσείς αδρανείτε.
Μηχανές αναζήτησης και SEO
Κάποιοι πελάτες θα προέλθουν από τα social media, κάποιοι από τις μηχανές αναζήτησης. Για το κοινό που μπαίνει στις μηχανές αναζήτησης, θα πρέπει να έχετε στο μυαλό σας ότι το κάνει με την πρόθεσή του, οπότε είναι και πιο ζεστό για να γίνει πελάτης (να ενδιαφερθεί για μία υπηρεσία ή να αγοράσει ένα προϊόν).
Αν δε θέλετε να βρίσκουν μόνο το περιεχόμενο των ανταγωνιστών σας στις μηχανές αναζήτησης θα πρέπει να έχετε την κατάλληλη ιστοσελίδα και το κατάλληλο SEO.
Διαγραφή λογαριασμού στα social media
Επιπλέον τι θα συμβεί αν για κάποιο λόγο το Facebook (ή κάποια άλλη πλατφόρμα που χρησιμοποιείτε) αποφασίσει ότι δεν ακολουθείτε τους όρους χρήσης του και διαγράψει το λογαριασμό σας; Το λογαριασμό με τον οποίο γίνεστε γνωστός σε δυνητικούς πελάτες ή συνομιλείτε με τους υπάρχοντες πελάτες σας; Ένα τέτοιο ενδεχόμενο θα έχει αρνητικές συνέπειες για την επιχείρησή σας. Αυτές τις συνέπειες μπορείτε να τις αποφύγετε αν έχετε μία ιστοσελίδα.
Περιεχόμενο μεγάλου μήκους
Στα social media το περιεχόμενο είναι κυρίως μικρού μήκους και συνήθως οι χρήστες δε θα κάτσουν να διαβάσουν ένα πολύ μεγάλο κείμενο ή να παρακολουθήσουν ένα πολύ μεγάλο βίντεο (ακόμα και αν κάποιες πλατφόρμες δίνουν τη δυνατότητα να ανεβάσετε περιεχόμενο μεγάλου μήκους). Δε θα πρέπει να ξεχνάτε ότι οι άνθρωποι μπαίνουν στα social media για διασκέδαση.
Για μία βελτιστοποιημένη ψηφιακή παρουσία το περιεχόμενο μεγάλου μήκους (ειδικά όταν αναφερόμαστε σε μεγάλο κείμενο) πρέπει να ανεβαίνει στην ιστοσελίδα σας.
Δυνατότητα online πληρωμών και ραντεβού
Με μία ιστοσελίδα μπορείτε να γίνετε πιο επαγγελματίας και στον τρόπο με τον οποίο σας πληρώνουν. Μπορείτε να δώσετε στους πελάτες σας τη δυνατότητα να σας πληρώνουν με διάφορους τρόπους όπως με κάρτα, με paypal, με κρυπτονομίσματα κ.λ.π.
Αν παρέχεται online υπηρεσίες ή η φύση του επαγγέλματος απαιτεί από τους πελάτες σας να κλείνουν το ραντεβού τους, με μία ιστοσελίδα μπορείτε να τους δώσετε τη δυνατότητα να επιλέγουν ημέρα και ώρα για το ραντεβού τους και να το πληρώνουν την ίδια στιγμή, εύκολα και γρήγορα.
Τα οφέλη της απόκτησης ιστοσελίδας από μία ατομική επιχείρηση (και όχι μόνο) είναι πολλά. Η ατομική σας επιχείρηση πέρα από τα παραπάνω θα αυξήσει την αναγνωρισμότητά της, το κύρος της, θα φαίνεστε πιο επαγγελματίας και θα είναι πιο εύκολο να σας εμπιστευτούν.

Ιστοσελίδα με συνδρομή και τα πλεονεκτήματά της
Όταν αποκτάτε μία ιστοσελίδα με συνδρόμή (για την ακρίβεια ιστοσελίδα με συνδρομή από την DevFlavor), τότε:
- Μπορείτε να την έχετε έτοιμη σε μικρό χρονικό διάστημα (μπορεί και σε δύο με τρεις ημέρες), δε χρειάζεται να περιμένετε πάρα πολύ
- Δεν ξοδεύετε ένα μεγάλο ποσό για την αγορά της (δεν την αγοράζετε)
- Κάνετε χρήση της για όσο καιρό θέλετε, με μία συνδρομή
- Δε χρειάζεται να μάθετε πως θα τη διαχειρίζεστε
- Δε χρειάζετε να ανησυχείτε για τη συντήρησή της και για θέματα ασφάλειας
- Δε χρειάζεται να ανησυχείτε για το αν οι σελίδες σας έγιναν crawl και index από τη Google και άλλες μηχανές αναζήτησης (δηλαδή αν θα εμφανίζονται στις μηχανές αναζήτησης)
- Δε χρειάζεται να ανησυχείτε για το SEO του περιεχομένου που θα θέλετε να ανεβάσετε
- Δεν θα ανησυχείτε με το πως θα κρατήσετε αντίγραφα του περιεχομένου (για να μη χαθεί το περιεχόμενο σε περίπτωση βλάβης)
- Δεν θα χάνετε χρόνο για τη μελέτη του ανταγωνισμού
Μπορεί όταν αποκτάτε μία ιστοσελίδα με συνδρομή για την ατομική σας επιχείρηση η δομή της να είναι καθορισμένη, αλλά με τα δικά σας γραφικά, το λογότυπό σας, τα κείμενά σας, τα βίντεό σας αποκτάει τη δική σας προσωπικότητα.
Οι ιστοσελίδες με συνδρομή πρέπει να είναι μίνιμαλ και γρήγορες (εμείς έχουμε δώσει μεγάλη βαρύτητα στην ταχύτητα φόρτωσης).
Οι χρήστες των μηχανών αναζήτησης ψάχνουν πληροφορίες, θα πρέπει να τους τις δίνουμε με γρήγορο τρόπο και με μία δομή που δε θα κουράζει και δε θα μειώνει τη συγκέντρωση του χρήστη της ιστοσελίδας.
Η ιδιαιτερότητα μίας ατομικής επιχείρησης είναι ότι είστε μόνος, ο χρόνος σας είναι πολύ περιορισμένος. Ακόμα και αν είχατε τις γνώσεις για να κάνετε όλα τα παραπάνω, σίγουρα δε θα έχετε το χρόνο. Με τη βοήθειά μας δε θα χάνετε ούτε χρόνο, ούτε πολλά χρήματα και θα έχετε πάντα την υποστήριξή μας.

Συχνά προβλήματα σε ιστοσελίδες
Πολλοί επαγγελματίες που έχουν ξεκινήσει την ατομική τους επιχείρηση, έχουν δαπανήσει ένα σημαντικό ποσό για την αγορά ιστοσελίδας. Αυτό που εμείς συναντάμε συχνά είναι ιστοσελίδες χωρίς αρχείο sitemap (sitemap.xml) και ιστοσελίδες που δεν κάνουν χρήση του Google Search Console.
Ο χρόνος που χρειάζεται η Google για να κάνει crawl και index μία σελίδα (δηλαδή να τη διαβάσει και να την εμφανίσει στα αποτελέσματα των αναζητήσεων) μπορεί να είναι από λίγες μέρες μέχρι κάποιες εβδομάδες. Όταν κάποιος δεν υποβάλει το αρχείο sitemap στο Google Search Console τότε η διαδικασία για να εμφανιστούν οι σελίδες του στην Google θα καθυστερήσει ακόμα πιο πολύ (και ίσως δε γίνει και ποτέ).
Άλλα προβλήματα, που συναντάμε συχνά και θα πρέπει να αποφύγετε όταν αγοράζετε ιστοσελίδα είναι: να μην υπάρχει η επιλογή να επιλέξει ο χρήστης αν θέλει να εγκατασταθούν cookies στον browser του (πέρα από τα απαραίτητα), να καθυστερεί η φόρτωση των σελίδων, να μην έχει meta description στις σελίδες (η περιγραφή μίας σελίδας που φαίνεται κάτω από τον τίτλο της στα αποτελέσματα των αναζητήσεων στην Google), να μην υπάρχει το alt text σε πολλές φωτογραφίες, έλλειψη blog με κατάλληλη αρθρογραφία και έλλειψη αναλυτικής περιγραφής κάθε υπηρεσίας.

Είστε ιδιοκτήτης ατομικής επιχείρησης;
Αν είστε ιδιοκτήτης ατομικής επιχείρησης και θέλετε την κατάλληλη ιστοσελίδα για την επιχείρησή σας, δε θέλετε να χάνετε χρόνο, δε θέλετε να ξοδεύετε πολλά χρήματα και θέλετε να αποφύγετε όλα τα προβλήματα που αναφέραμε παραπάνω, τότε στείλτε μας ένα μήνυμα μέσω της φόρμας επικοινωνίας μας για να συζητήσουμε για την ανάπτυξή σας. Στο μήνυμά σας αναφέρετε πότε και πως θέλετε να επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Ρωτήστε για websiteΛέξεις κλειδιά: ατομική επιχείρηση, ιστοσελίδα, κατασκευή ιστοσελίδας, website, επαγγελματικό website