Ιστοσελίδες και Eshops για αυτούς που θέλουν να δημιουργούν περιεχόμενο, να βρίσκονται στις πρώτες θέσεις των SERPs και να έχουν στρατηγική στο digital marketing.

Επιστροφή στην αναζήτηση

Αύξηση παραγγελιών σε καταστήματα που κάνουν delivery

DevFlavor

Αύξηση παραγγελιών σε καταστήματα που κάνουν delivery

Το ζητούμενο για κάθε κατάστημα εστίασης, που κάνει delivery, είναι η αύξηση των παραγγελιών αλλά φυσικά και η διατήρησή τους σε υψηλά νούμερα. Παρακάτω θα αναλύσουμε πως μία ιστοσελίδα για online delivery συμβάλει στην αύξηση του αριθμού των παραγγελιών και στη διατήρησή τους ψηλά.

Περιεχόμενα άρθρου

Μειονεκτήματα αποδοχής παραγγελιών μόνο τηλεφωνικά

Πολλά καταστήματα εστίασης συνεχίζουν ακόμα και στις μέρες μας να δέχονται παραγγελίες μόνο τηλεφωνικά. Αυτό έχει αρκετά μειονεκτήματα. Αυτά είναι τα εξής:

  • Ο ανταγωνισμός πλέον απαιτεί από κάθε κατάστημα να προσφέρει τη δυνατότητα online παραγγελίας. Καταστήματα που δέχονται μόνο τηλεφωνικές παραγγελίες χάνουν ένα μεγάλο αριθμό πελατών.
  • Ένα κατάστημα θα πρέπει να απαντάει κάθε τηλεφώνημα. Έτσι απαιτείται ένας υπάλληλος να ασχολείται μόνο με αυτό (μπορεί να απαιτούνται και πάνω από ένας).
  • Σε περιπτώσεις που τα τηλεφωνήματα είναι περισσότερα από τις διαθέσιμες τηλεφωνικές γραμμές, είναι πιθανό να χάνονται παραγγελίες. Οι άνθρωποι δεν έχουν την υπομονή να περιμένουν.
  • Στις τηλεφωνικές παραγγελίες τα λάθη είναι συχνά.

Μειονεκτήματα από την παρουσία μόνο σε πλατφόρμες online delivery

Τα καταστήματα εστίασης μπορούν να έχουν ψηφιακή παρουσία και τη δυνατότητα να λαμβάνουν online παραγγελίες μέσω διάφορων πλατφορμών που υπάρχουν στην αγορά κατά καιρούς.

Οι πλατφόρμες online delivery παρέχουν αρκετές ευκολίες, αλλά όταν τα καταστήματα εστίασης βασίζονται μόνο σε αυτές υπάρχουν κάποια σημαντικά μειονεκτήματα. Αυτά είναι τα εξής:

  • Τα καταστήματα εστίασης πληρώνουν μεγάλες προμήθειες.
  • Μεγάλος ανταγωνισμός καθώς υπάρχουν πάρα πολλά καταστήματα με τα ίδια προϊόντα.
  • Τα καταστήματα δεν ελέγχουν τους όρους χρήσης και την πολιτική της πλατφόρμας.
  • Σε κάποιες πλατφόρμες ενδέχεται τα καταστήματα να πρέπει να συμμετέχουν σε προσφορές που δεν τους συμφέρουν.
  • Εφόσον η παράδοση γίνεται από επαγγελματία της πλατφόρμας, ενδέχεται κάποιες φορές ο χρόνος παράδοσης να είναι μεγάλος. Αυτό μπορεί να βλάψει τα καταστήματα.
  • Τα έσοδα από τις online πληρωμές ενδέχεται να καθυστερούν να αποσταλούν στα καταστήματα.
  • Στις πλατφόρμες μπορεί να υπάρχουν διάφορες πρόσθετες χρεώσεις που αυξάνουν το κόστος κάθε παραγγελίας για τους πελάτες.
  • Κάποιες πλατφόρμες μπορεί να κλείσουν, να μετονομαστούν ή να πωληθούν. Αυτό μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τα καταστήματα που βασίζονταν σε αυτές.
  • Στις πλατφόρμες οι φωτογραφίες των προϊόντων είναι περιορισμένες.
  • Κακό SEO (Search Engine Optimization). Ένα κατάστημα μπορεί να εμφανιστεί στις πρώτες θέσεις των αναζητήσεων στις μηχανές αναζήτησης αλλά αυτό συνήθως συμβαίνει για μία λέξη ή φράση κλειδί (και σε μία αναζήτηση με το όνομα του καταστήματος).

Για μία επιχείρηση εστίασης, δεν είναι το βέλτιστο να έχει παρουσία σε πλατφόρμες online delivery χωρίς να έχει δική της ιστοσελίδα.

Γιατί κάθε κατάστημα που κάνει delivery χρειάζεται ιστοσελίδα

  • Μία ιστοσελίδα συμβάλει στην προώθηση των προϊόντων ενός καταστήματος εστίασης.
  • Πολλοί άνθρωποι προτιμούν να κάνουν την παραγγελία τους online. Θέλουν να αποφεύγουν την τριβή του τηλεφώνου και να επιλέγουν τα αγαπημένα τους προϊόντα με την ησυχία τους.
  • Οι άνθρωποι μπορούν να βρούν εύκολα τα προϊόντα ενός καταστήματος, να διαβάσουν περιγραφές και να δούν τις εικόνες παρουσίασης των προϊόντων.
  • Μέσω μίας ιστοσελίδας για online delivery οι πελάτες μπορούν να κάνουν χρήση εκπτωτικών κωδικών.
  • Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να κάνουν εύκολα εγγραφή στο newsletter ενός καταστήματος.
  • Σε μία ιστοσελίδα ένα κατάστημα έχει την ελευθερία να δημιουργήσει ότι προσφορές επιθυμεί και να ορίζει τις τιμές των προϊόντων του χωρίς περιορισμούς.
  • Τα έσοδα από τις online πληρωμές μπαίνουν κατευθείαν στο λογαριασμό των καταστημάτων.
  • Τα καταστήματα μέσω της ιστοσελίδας τους μπορούν να προσφέρουν διάφορους τρόπους πληρωμής και διάφορους τρόπους παραλαβής της παραγγελίας από τον πελάτη (π.χ παραλαβή από το κατάστημα, παραλαβή στο σπίτι).
  • Στην ιστοσελίδα κάθε κατάστημα είναι ελεύθερο να δημοσιεύσει ότι περιεχόμενο επιθυμεί. Μπορεί να έχει ένα blog και να παρουσιάζει προϊόντα (με κείμενο, εικόνες, βίντεο), να δημοσιεύει τα νέα του κ.λ.π.

Η χρήση ιστοσελίδας για online delivery και μία καλή στρατηγική digital marketing μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση των παραγγελιών και διατήρησή τους ψηλά.

Αύξηση των παραγγελιών μέ την χρήση ιστοσελίδας

Η ιστοσελίδα συμβάλει στην αύξηση των παραγγελιών σε καταστήματα εστίασης που κάνουν delivery καθώς μέσω αυτής μπορεί να αυξηθεί η προβολή των καταστημάτων και των προϊόντων τους. Επιπλέον μέσω της ιστοσελίδας τα καταστήματα μπορούν να δεχθούν ταυτόχρονα πολλές παραγγελίες (κάτι που μπορεί να μην είναι εφικτό τηλεφωνικά).

Ας δούμε παρακάτω με ποιους τρόπους μπορεί να αυξηθεί η προβολή των καταστημάτων και των προϊόντων τους εφόσον τα καταστήματα έχουν δική τους ιστοσελίδα για online delivery.

  • Η ιστοσελίδα μπορεί να βελτιώσει την κατάταξη μίας επιχείρησης στο Google Business Profile.
  • Τα καταστήματα μπορούν να κάνουν χρήση του Google Ads και να προωθούνται μέσω πληρωμένων διαφημίσεων.
  • Με μία ιστοσελίδα και με το κατάλληλο SEO τα καταστήματα μπορούν να έχουν παρουσία στα πρώτα αποτελέσματα των αναζητήσεων στην Google (και άλλες μηχανές αναζήτησης) για πολλές λέξεις και φράσεις κλειδιά.
  • Μία επιχείρηση εστίασης μπορεί να έχει το δικό της affiliate πρόγραμμα (κάτι που μπορεί να αυξήσει τις παραγγελίες κατά πολύ, αν υπάρχουν οι κατάλληλοι συνεργάτες).
  • Είναι πολύ εύκολο να προωθείται το URL μίας ιστοσελίδας σε διάφορα κανάλια μάρκετινγκ (π.χ social media).
  • Μέσω της ιστοσελίδας μπορεί να γίνεται αποστολή newsletter (με παρουσιάσεις προϊόντων, προσφορές, εκπτωτικούς κωδικούς κ.λ.π).

Ο γενικός κανόνας είναι ότι όσο αυξάνεται η προβολή ενός καταστήματος (δηλαδή η επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα του) τόσο θα αυξάνονται και οι παραγγελίες. Εδώ θα πρέπει να τονίσουμε ότι αυτό μπορεί να λειτουργήσει για καταστήματα που έχουν ποιοτικά προϊόντα, ανταγωνιστικές τιμές, εξαιρετικές συνθήκες υγιεινής, καλή εξυπηρέτηση πελατών κ.λ.π.

Διατήρηση των παραγγελιών ψηλά

Εκτός από την αύξηση των παραγγελιών που λαμβάνει ένα κατάστημα εστίασης, είναι σημαντικό να μπορεί να τις διατηρεί σε υψηλά νούμερα.

Οι ενέργειες προώθησης (είτε οργανικά είτε μέσω διαφημίσεων) ενός καταστήματος και των προϊόντων του θα πρέπει να είναι συνεχείς. Αν μειώνεται η προβολή ενός καταστήματος μπορεί να επηρεαστεί ο αριθμός των παραγγελιών.

Επίσης, καλές πρακτικές για τη διατήρηση των παραγγελιών ψηλά είναι η δημιουργία εκπτωτικών κωδικών και η δημιουργία ελκυστικών προσφορών στην ιστοσελίδα ενός καταστήματος. Ένα κατάστημα μπορεί να δημιουργεί εκπτωτικούς κωδικούς και να τους διαμοιράζει στα διάφορα κανάλια μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί (blog, social media, newsletter) ή να τους προωθεί στους affiliates του, για να τους διαμοιράσουν αυτοί (αν το κατάστημα έχει affiliate πρόγραμμα).

Πως μπορείτε να αποκτήσετε μία ιστοσελίδα για online delivery

Μπορείτε να αποκτήσετε μία ιστοσελίδα από εμάς, με μία συνδρομή.

Δείτε τα χαρακτηριστικά της ιστοσελίδας για online delivery, εδώ: Website για Online Delivery.

Αν χρειάζεστε κάποια πληροφορία, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Μπορείτε να μας στείλετε ένα μήνυμα και να αναφέρετε πως θέλετε να επικοινωνήσουμε μαζί σας και πότε.

Διαβάστε και τα παρακάτω

Περιεχόμενα

Λέξεις κλειδιά: εστίαση, αύξηση παραγγελιών στην εστίαση, delivery, online delivery