Διπλοκρατήσεις σε ξενοδοχεία

Οι διπλοκρατήσεις, όταν συμβαίνουν, δημιουργούν μεγάλο πρόβλημα στα ξενοδοχεία. Στο άρθρο αυτό θα δούμε τι είναι, πότε συμβαίνουν, πως μπορείτε να τις αποφύγετε γενικά και ποια λύση σας παρέχουμε εμείς.
Περιεχόμενα άρθρου
Τι είναι οι διπλοκρατήσεις
Οι διπλοκρατήσεις είναι οι κρατήσεις που συμβαίνουν όταν δύο ή περισσότεροι πελάτες ενός ξενοδοχείου κάνουν κράτηση για το ίδιο δωμάτιο την ίδια ημέρα ή για χρονικά διαστήματα που επικαλύπτονται.
Είναι σημαντικό να οργανωθείτε κατάλληλα ώστε να μην έχετε διπλοκρατήσεις στο ξενοδοχείο σας. Οι διπλοκρατήσεις μπορεί να σας φέρνουν σε δυσάρεστες καταστάσεις και σίγουρα είναι ένα φαινόμενο που μπορεί να οδηγήσει κάποιους ανθρώπους στο να μη ξανά κάνουν κράτηση στο ξενοδοχείο σας.
Πότε συμβαίνουν διπλοκρατήσεις
Οι κύριες αιτίες για τις οποίες συμβαίνει μία διπλοκράτηση είναι οι εξής:
- Δεν υπάρχει συγχρονισμός διαθεσιμότητας δωματίων σε όλα τα διαθέσιμα κανάλια κρατήσεων.
- Η ιστοσελίδα κρατήσεων του ξενοδοχείου έχει τεχνικά προβλήματα και επιτρέπει τις διπλοκρατήσεις.
Μπορεί να έχετε τα δωμάτια του ξενοδοχείου σας σε διάφορες πλατφόρμες κρατήσεων όπως Booking, Agoda κ.λ.π, μπορεί να έχετε τη δική σας ιστοσελίδα κρατήσεων και να δέχεστε κρατήσεις και τηλεφωνικά και στην reception. Όταν κάποιος κάνει μία κράτηση σε κάποια πλατφόρμα ή στην ιστοσελίδα ή γενικά σε ένα οποιοδήποτε κανάλι κρατήσεων, αν δεν υπάρχει συγχρονισμός κρατήσεων, τότε είναι πολύ πιθανό να αντιμετωπίζετε το φαινόμενο των διπλοκρατήσεων.
Μπορεί να έχετε δική σας ιστοσελίδα κρατήσεων κάτι πολύ θετικό για το brandname σας αλλά εφόσον δε σας παρέχει τη δυνατότητα αποφυγής διπλοκρατήσεων θα έχετε πρόβλημα.
Πως να αποφύγω τις διπλοκρατήσεις στο ξενοδοχείο μου
Αν χρησιμοποιείτε πολλά online κανάλια κρατήσεων τότε θα πρέπει να χρησιμοποιείτε έναν channel manager που θα συγχρονίζει τη διαθεσιμότητα των δωματίων σας μεταξύ των διάφορων καναλιών κρατήσεων και δε θα επιτρέπει τις διπλοκρατήσεις.
Επίσης, θα πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί με τις κρατήσεις που γίνονται στη reception και με τις τηλεφωνικές κρατήσεις. Μετά από μία τέτοια κράτηση θα πρέπει να ελέγχετε τις κρατήσεις από όλα τα κανάλια για να είστε σίγουροι ότι δεν έχει γίνει διπλοκράτηση.
Σε κάθε περίπτωση όταν αντιλαμβάνεστε διπλοκράτηση θα πρέπει να επικοινωνείτε με τους πελάτες και να αποφασίζετε ποιος θα κάνει χρήση του δωματίου και να ακυρώσετε την άλλη ή τις άλλες κρατήσεις.
Η λύση που σας παρέχουμε εμείς
Η λύση που σας παρέχουμε εμείς στο πρόβλημα των διπλοκρατήσεων είναι η ιστοσελίδα για ξενοδοχεία.
Με την ιστοσελίδα μας, όταν δύο ή περισσότεροι χρήστες της κάνουν ταυτόχρονα μία κράτηση για το ίδιο δωμάτιο για την ίδια μέρα, μόνο ο ένας θα την ολοκληρώσει. Οι υπόλοιποι χρήστες θα ενημερωθούν ότι το δωμάτιο δεν είναι διαθέσιμο για να επιλέξουν κάποιο άλλο.
Αν θέλετε να χρησιμοποιείτε και άλλα κανάλια κρατήσεων και να κάνετε χρήση ενός channel manager, τότε θα πρέπει να μας ενημερώσετε για αυτό, για να δούμε αν μπορεί να γίνει διασύνδεση ιστοσελίδας με αυτόν.
Για περισσότερα επικοινωνήστε μαζί μας, όπως για παράδειγμα μέσω της φόρμας επικοινωνίας.
Διαβάστε και τα παρακάτω
Λέξεις κλειδιά: διπλοκρατήσεις σε ξενοδοχεία