Ιστοσελίδες και Eshops για αυτούς που θέλουν να δημιουργούν περιεχόμενο, να βρίσκονται στις πρώτες θέσεις των SERPs και να έχουν στρατηγική στο digital marketing.

Επιστροφή στην αναζήτηση

Αύξηση πωλήσεων για eshop που έχουν αποθήκη

DevFlavor

Αύξηση πωλήσεων για eshop που έχουν αποθήκη

Στο άρθρο αυτό θα μάθετε έναν εξαιρετικό τρόπο για να αυξήσετε τις πωλήσεις των προϊόντων σας, εφόσον έχετε eshop και αποθήκη.

Βρείτε συνεργάτες που θέλουν να κάνουν dropshipping με τα προϊόντα σας

Ο τρόπος αυτός είναι να βρείτε υπάρχοντα eshop ή άτομα που θέλουν να δημιουργήσουν ένα eshop, και θέλουν να κάνουν dropshipping με τα προϊόντα σας.

Οποιοδήποτε προϊόν χωρίς προώθηση δεν μπορεί να πουληθεί.

Τώρα που δεν έχετε αυτού του είδους τις συνεργασίες η προώθηση των προϊόντων σας σίγουρα έχει μεγάλο φόρτο εργασίας. Δαπανάτε χρήματα και ξοδεύετε αρκετό από τον χρόνο σας (και ίσως να μην το θέλετε).

Αφού βρείτε άτομα που θα θέλουν να κάνουν dropshipping με τα προϊόντα σας, αυτά τα άτομα θα εργαστούν πάνω στην προώθηση των προϊόντων σας.

Η προώθηση των προϊόντων σας θα είναι καλύτερη, γιατί θα εργάζονται για αυτό πολλά άτομα. Τα προϊοντα σας θα βρίσκονται σε πολλά eshops. Δε θα χρειάζεται να ξοδεύετε πολλά χρήματα για την προώθηση των προϊόντων και δε θα χρειάζεται να αφιερώνετε πολύ χρόνο για αυτό.

Ίσως αναρωτιέστε τι πρέπει να κάνετε για να ξεκινήσετε τέτοιου είδους συνεργασίες, πέρα από το να βρείτε τους συνεργάτες που θα θέλουν να πουλάνε τα προϊόντα σας στο eshop τους.

Αυτού του είδους οι συνεργασίες γίνονται με διάφορους τρόπους. Στη συνέχεια του άρθρου θα αναλύσουμε κάποιους από αυτούς τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να γίνει συνεργασία.

Δημιουργήστε ένα αρχείο xml με όλα τα προϊόντα σας

Δημιουργήστε ένα αρχείο xml με όλα τα προϊόντα σας

Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα αρχείο xml με όλα τα προϊόντα σας (θα πρέπει να απευθυνθείτε στον προγραμματιστή σας, εκτός αν γνωρίζετε τι να κάνετε).

Το αρχείο αυτό θα το καλούν τα συνεργαζόμενα eshop για να μπορούν να ανεβάζουν τα προϊόντα σας στο eshop τους. Όταν μιλάμε για πάρα πολλούς κωδικούς κανείς δε θα κάτσει να τους περάσει χειροκίνητα στο eshop του. Η χειροκίνητη εισαγωγή μπορεί να είναι εφικτή αν κάποιος θέλει να πουλάει ένα μικρό αριθμό των προϊόντων σας.

Η άλλη χρήση του αρχείου xml θα είναι για να ενημερώνονται τα συνεργαζόμενα eshop για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.

Για τα παραπάνω, όπως καταλαβαίνετε, όποτε καλείται το xml θα πρέπει να είναι ενημερωμένο.

Απευθείας αποστολή της παραγγελίας στο ERP του eshop σας

Απευθείας αποστολή της παραγγελίας στο ERP του eshop σας

Ένας πελάτης αγοράζει ένα προϊόν από το eshop ενός συνεργάτη σας. Τι γίνεται μετά;

Το ιδανικό θα είναι να δώσετε τη δυνατότητα στους συνεργάτες σας να στέλνουν τις παραγγελίες αυτόματα στο ERP σας (μέσω API).

Σε περίπτωση που δεν έχετε τη δυνατότητα ή δε θέλετε να λαμβάνετε αυτόματα τις παραγγελίες στο ERP σας, θα πρέπει οι συνεργάτες σας, αφού λάβουν μία παραγγελία στο eshop τους, να κάνουν παραγγελία χειροκίνητα στο δικό σας eshop.

Με τη χειροκίνητη αποστολή της παραγγελίας είναι πιο δύσκολο να αποφευχθούν προβλήματα έλλειψης προϊόντων. Μπορεί ο συνεργάτης να καθυστερήσει να στείλει χειροκίνητα την παραγγελία και όταν τη στείλει τα προϊόντα να έχουν εξαντληθεί.

Στην περίπτωση χειροκίνητης αποστολής της παραγγελίας τα συνεργαζόμενα eshop είναι υποχρεωμένα να στέλνουν τις παραγγελίες έγκαιρα. Επειδή όμως αυτό δεν είναι πάντα εφικτό, όπως είπαμε παραπάνω το ιδανικότερο είναι να στέλνονται οι παραγγελίας αυτόματα στο eshop σας μέσω API.

Πως γίνεται η πληρωμή σας

Εφόσον λαμβάνετε τις παραγγελίες αυτόματα στο ERP σας, τότε το πότε θα πληρωθείτε εξαρτάται από τη συμφωνία που θα κάνετε με τους συνεργάτες σας.

Στην περίπτωση που λαμβάνετε χειροκίνητα τις παραγγελίες στο eshop σας, τότε μπορείτε να συμφωνήσετε με τους συνεργάτες σας να πληρώνουν εκείνη τη στιγμή κάθε παραγγελία (πάλι και σε αυτήν την περίπτωση είναι θέμα συμφωνίας).

Είναι καλό να έχετε τιμές χονδρικής για τους συνεργάτες σας και να τους επιτρέπετε να πουλήσουν τα προϊόντα στο eshop τους είτε στην ίδια τιμή με τη δική σας τιμή λιανικής είτε σε οποιαδήποτε μεγαλύτερη τιμή.

Αποστολή παραγγελίας στον πελάτη

Η παραγγελία έφτασε σε εσάς, είτε αυτόματα στο ERP σας είτε χειροκίνητα στο eshop σας. Τώρα θα πρέπει να σταλεί στον πελάτη.

Και εδώ είναι θέμα συμφωνίας. Είτε θα στέλνετε εσείς την παραγγελία στον πελάτη είτε θα την στέλνετε στον συνεργάτη σας και αυτός στη συνέχεια θα τη στέλνει στον πελάτη.

Επίσης πάλι είναι θέμα συμφωνίας η συσκευασία που θα χρησιμοποιηθεί, όπως και τα φορολογικά στοιχεία που θα φαίνονται όταν φτάσει η παραγγελία στον πελάτη. Για παράδειγμα μπορεί να έχει γίνει συμφωνία ότι θα στέλνετε εσείς την παραγγελία στον πελάτη με τη σακούλα και το λογότυπο του συνεργάτη σας ή ότι θα στέλνετε εσείς την παραγγελία στον συνεργάτη και αυτός θα τη στέλνει με τη δική του σακούλα το δικό του λογότυπο και με τα δικά του φορολογικά στοιχεία (στην ουσία εσείς δε θα φένεστε πουθενά).

Στο σημείο αυτό ας τονίσουμε το εξής: Όταν αναφέρουμε τον όρο dropshipping εννοούμε ότι κάποιος έχει ένα eshop και πουλάει προϊόντα χωρίς να έχει αποθήκη με απόθεμα προϊόντων και χωρίς να διαχειρίζεται την αποστολή της παραγγελίας στον πελάτη. Υπάρχουν προμηθευτές που δεν κάνουν την αποστολή της παραγγελίας απευθείας στον πελάτη, αλλά την στέλνουν πρώτα στον dropshipper. Στην περίπτωση που η παραγγελία πηγαίνει πρώτα στον dropshipper ο όρος dropshipping δεν είναι ο ιδανικότερος, αλλά δε θα κολλήσουμε σε αυτό.

Βρείτε συνεργάτες που μοιράζεστε τις ίδιες αξίες

Βρείτε συνεργάτες που μοιράζεστε τις ίδιες αξίες

Το dropshipping μπορεί να είναι μία εξαιρετική ιδέα για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, όμως θα πρέπει να βρείτε συνεργάτες που μοιράζονται τις ίδιες αξίες με εσάς. Θα πρέπει να καθορίσετε σαφείς όρους συνεργασίας και να έχετε μία καλή και συνεχή επικοινωνία.

Έχετε βρει τους κατάλληλους συνεργάτες αλλά δεν έχουν eshop; Μπορούμε να σας βοηθήσουμε εμείς ώστε να αποκτήσουν eshop και να κάνουν τη διασύνδεση με το δικό σας eshop ή και με το ERP σας. Στείλτε μας ένα μήνυμα στη φόρμα επικοινωνίας μας για να σας βοηθήσουμε.

Λέξεις κλειδιά: Αύξηση πωλήσεων, πωλήσεις, eshop, dropshipping