Ιστοσελίδες και Eshops για αυτούς που θέλουν να δημιουργούν περιεχόμενο, να βρίσκονται στις πρώτες θέσεις των SERPs και να έχουν στρατηγική στο digital marketing.

Επιστροφή στην αναζήτηση

Προώθηση ξενοδοχείου: Πως να αυξήσω τις κρατήσεις

DevFlavor

Προώθηση ξενοδοχείου: Πως να αυξήσω τις κρατήσεις

Όπως κάθε επιχείρηση έτσι και τα ξενοδοχεία θα πρέπει να έχουν μία στρατηγική προώθησης. Η στρατηγική αυτή θα πρέπει να είναι δυναμική, δηλαδή να αλλάζει ανάλογα με κάποιους παράγοντες (π.χ τάσεις στον τουρισμό, εποχή του έτους, οικονομική κατάσταση στην αγορά, ανταγωνισμός).

Το αποτέλεσμα μίας στρατηγικής προώθησης θα πρέπει να είναι η αύξηση των κρατήσεων αλλά και η διατήρησή τους σε υψηλά νούμερα (όσο αυτό είναι εφικτό από την αγορά).

Περιεχόμενα άρθρου

Πως να προωθήσω το ξενοδοχείο μου

  • Παρέχετε καλή εξυπηρέτηση και μία καλή εμπειρία στους πελάτες
  • Δημιουργήστε προφίλ σε Google Business Profile και Bing Places
  • Αποκτήστε το δικό σας Website για κρατήσεις
  • Ανεβάστε πολύτιμο περιεχόμενο στο Blog του Website σας
  • Κάντε χρήση Newsletter
  • Αποκτήστε Affiliate πρόγραμμα
  • Κάντε SEO (Search Engine Optimization)
  • Χρησιμοποιήστε τα Social Media
  • Κάντε διαφημίσεις στα Social Media
  • Kάντε διαφημίσεις στις μηχανές αναζήτησης (Google, Bing)
  • Συνεργαστείτε με Influencers (Influencer Marketing)
  • Κάντε προσφορές και προωθήστε εκπτωτικούς κωδικούς
  • Προτρέψτε τους ικανοποιημένους πελάτες σας να σας αφήσουν μία κριτική
  • Κάντε συνεργασίες με τουριστικά γραφεία

Παρόλο που υπάρχουν offline τρόποι για να προωθήσετε το ξενοδοχείο σας, το Digital Marketing δεν μπορεί να λείπει από την στρατηγική σας. Ας συνεχίσουμε παρακάτω, αναλύοντας τους παραπάνω τρόπους προώθησης.

Καλή εξυπηρέτηση και εμπειρία πελατών

Καλή εξυπηρέτηση και εμπειρία πελατών

Κάθε πελάτης στο check out θα πρέπει να φεύγει με ένα χαμόγελο.

Φροντίστε να παρέχετε μία καλή εξυπηρέτηση και μία καλή εμπειρία διαμονής σε όλους τους πελάτες σας.

Ένας χαρούμενος πελάτης θα ξανά προτιμήσει το ξενοδοχείο σας και σίγουρα θα μεταφέρει τα θετικά του συναισθήματα σε φίλους και γνωστούς.

Προφίλ σε Google Business Profile και Bing Places

Ένας άνθρωπος όταν θέλει να κάνει τις διακοπές του σε μία περιοχή ή να ταξιδέψει για κάποιο επαγγελματικό λόγο, σίγουρα μία από τις πρώτες αναζητήσεις που θα κάνει στις μηχανές αναζήτησης θα είναι η αναζήτηση με τον όρο: ξενοδοχεία Χαλκιδική ή ξενοδοχεία Αθήνα κ.λ.π. Δηλαδή θα κάνει μία τοπική αναζήτηση με τον όρο ξενοδοχεία και την περιοχή.

Στις τοπικές αναζητήσεις, στο πάνω μέρος των αποτελεσμάτων εμφανίζονται συνήθως τα αποτελέσματα στους χάρτες. Είναι λοιπόν σημαντικό να έχετε βελτιστοποιημένες καταχωρήσεις σε Google Business Profile και Bing Places. Μην παραλείψετε να προσθέσετε το Website σας.

Διαβάστε για το Google Business Profile.

Επίσης διαβάστε για το Google Business Profile για ξενοδοχεία και ξεκινήστε με αυτό (για να προβάλλετε τις τιμές, τη διαθεσιμότητα των δωματίων κ.λ.π στην Google θα χρειαστείτε έναν Channel Manager).

Σημείωση: Η Google έχει το μεγαλύτερο ποσοστό των αναζητήσεων σε σχέση με τις άλλες μηχανές αναζήτησης.

Website για κρατήσεις (Booking)

Website για κρατήσεις (Booking)

Κάθε ξενοδοχείο θα πρέπει να έχει ένα πολύγλωσσο website.

Το website του ξενοδοχείου σας θα πρέπει να μην κουράζει τους χρήστες, να έχει απλή πλοήγηση, να φορτώνουν γρήγορα οι σελίδες και να έχει responsive σχεδίαση (να είναι κατάλληλο για οθόνες smartphones, tablets).

Στο website θα πρέπει να παρουσιάζονται τα δωμάτια, οι εγκαταστάσεις κ.λ.π με αναλυτικές περιγραφές και αρκετές εικόνες καλής ποιότητας. Καλό θα είναι να υπάρχουν και βίντεο παρουσίασης.

Πως προωθείται ένα ξενοδοχείο μέσω ενός website

Έχοντας ένα website, έχετε παρουσία στον ψηφιακό κόσμο με ένα domain name με το όνομα του ξενοδοχείου σας. Όταν το κοινό κάνει αναζητήσεις με το όνομα του ξενοδοχείου σας στις μηχανές αναζήτησης, όπως η Google, θα βρίσκει απευθείας το ξενοδοχείο σας.

Όταν κάνετε διαφημίσεις προωθείτε το δικό σας domain name και όχι διάφορων πλατφορμών. Προωθείτε το δικό σας brandname που σε κάθε περίπτωση είναι πιο επαγγελματικό και πιο κομψό.

Μέσω της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας, μπορείτε να προσελκύετε κοινό από τις μηχανές αναζήτησης με το κατάλληλο SEO (Search Engine Optimization). Θα το αναλύσουμε παρακάτω.

Εφόσον έχετε website μπορείτε να έχετε πιο ανταγωνιστικές τιμές από ότι σε άλλες πλατφόρμες η οποίες θα σας χρεώνουν προμήθειες και θα αναγκάζεστε να ανεβάζετε τις τιμές. Κάθε ταξιδιώτης θα ψάξει για μία καλύτερη τιμή πριν καταλήξει στην επιλογή ενός ξενοδοχείου.

Με ένα Website είναι πιο εύκολο να εγγραφούν οι χρήστες του στο Newsletter σας και να τους στέλνετε emails με κάποια διαφήμιση, με κάποια προσφορά, με κάποιον εκπτωτικό κωδικό, με τα νέα σας κ.λ.π.

Το Website σας δίνει τη δυνατότητα να έχετε δικό σας Affiliate πρόγραμμα. Με τους κατάλληλους συνεργάτες θα αυξήσετε την προβολή σας και τις κρατήσεις σας κατά πολύ. Μάθετε για το Affiliate Marketing εδώ: Τι είναι το affiliate marketing και πως λειτουργεί.

Κάθε ενδιαφέρον σελίδα του Website σας μπορεί να γίνει πολύ εύκολα share στα Social Media από εσάς και από τους χρήστες του. Για παράδειγμα μπορεί να έχετε γράψει κάποιο άρθρο στο Blog σας σχετικό με τα αξιοθέατα της περιοχής του ξενοδοχείου. Αν αυτό το άρθρο διαμοιραστεί από το κοινό σας, στα Social Media, είναι δωρεάν προώθηση. Επιπλέον τα links σας θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε διάφορα άλλα websites ή πλατφόρμες και θα αποκτάτε τα λεγόμενα backlinks.

Αποκτήστε το Website που χρειάζεται το ξενοδοχείο σας, χωρίς να το αγοράσετε: Website για ξενοδοχεία.

Χρήση πλατφορμών κρατήσεων (Booking πλατφόρμες)

Ένα Website είναι το κέντρο της ψηφιακής παρουσίας ενός ξενοδοχείου. Όμως μπορείτε να εντάξετε στην στρατηγική σας την χρήση πλατφορμών Booking. Σίγουρα θα πληρώνετε κάποιες προμήθειες ή κάποια συνδρομή, αλλά μπορούν να αυξήσουν την προβολή σας και να σας φέρουν κρατήσεις. Πολλοί ταξιδιώτες μπορεί να σας βρίσκουν σε αυτές τις πλατφόρμες και στη συνέχεια να ψάχνουν το Website του ξενοδοχείου σας για να βρουν κάποια καλύτερη τιμή ή προσφορά, αν δε θέλουν να κάνουν κράτηση μέσα από αυτές.

Πλατφόρμες Booking για ξενοδοχεία

Ας δούμε παρακάτω κάποιες πλατφόρμες booking:

Σε περίπτωση που επιλέξετε να έχετε παρουσία σε πλατφόρμες Booking, είναι καλό να χρησιμοποιήσετε και έναν Channel Manager. Επιλέξτε κάποιον όπου θα αποφεύγετε τις διπλοκρατήσεις (ένα σοβαρό πρόβλημα για τα ξενοδοχεία που λαμβάνουν κρατήσεις από διάφορες πλατφόρμες).

Περιεχόμενο για το Blog του ξενοδοχείου

Περιεχόμενο για το Blog του ξενοδοχείου

Το Blog είναι πολύ σημαντικό για τα ξενοδοχεία. Θα πρέπει να ανεβάζετε περιεχόμενο σχετικό με το ξενοδοχείο αλλά και με την περιοχή στην οποία βρίσκεται η επιχείρησή σας.

Το πολύτιμο περιεχόμενο στο Blog μπορεί να προσελκύει κοινό από τις μηχανές αναζήτησης όταν γίνεται καλό SEO.

Επιπλέον, όπως αναφέραμε και παραπάνω είναι πολύ πιθανό κάποια άρθρα σας να διαμοιράζονται από το κοινό στα Social Media που χρησιμοποιούν και έτσι να προωθούν το ξενοδοχείο σας.

Τι μπορείτε να δημοσιεύετε στο Blog του ξενοδοχείου σας

Σίγουρα θα πρέπει να δημοσιεύετε περιεχόμενο κατάλληλο για το κοινό που στοχεύετε αλλά μπορείτε να έχετε και πιο γενικό περιεχόμενο.

Στο Blog σας μπορείτε να δημοσιεύετε περιεχόμενο σχετικό με τα παρακάτω:

  • Ταξιδιωτικούς οδηγούς της περιοχής με αξιοθέατα
  • Προτάσεις για δραστηριότητες στην περιοχή ανάλογα την εποχή
  • Πολιτιστικά γεγονότα που αφορούν την περιοχή
  • Προτάσεις για φαγητό
  • Προτάσεις για αγορές σε διάφορα καταστήματα
  • Προτάσεις για υπηρεσίες που παρέχουν διάφορες επιχειρήσεις της περιοχής σας
  • Δραστηριότητες που μπορεί να κάνει μια οικογένεια στην περιοχή σας
  • Δραστηριότητες που μπορεί να κάνει ένα ζευγάρι στην περιοχή σας
  • Νέα και ανακοινώσεις του ξενοδοχείου σας
  • Δημοσιεύστε κάποιους εκπτωτικούς κωδικούς στο Blog σας
  • Ενημερώστε το κοινό για το πως θα μπορεί να μετακινηθεί στην περιοχή
Χρήση Newsletter

Χρήση Newsletter

Η αποστολή emails είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να είστε κοντά με τους πελάτες σας όλο τον χρόνο αλλά και με άτομα που απλά μπορεί να δείχνουν ένα ενδιαφέρον για το ξενοδοχείο σας και τις παροχές του και μπορεί να γίνουν πελάτες στο μέλλον.

Φροντίστε να μην στέλνετε emails με μεγάλη συχνότητα για να μην γίνετε ενοχλητικοί. Στείλτε μόνο σημαντικά νέα και ανακοινώσεις, κάποιες προσφορές και εκπτωτικούς κωδικούς.

Affiliate πρόγραμμα για να προωθήσετε το ξενοδοχείο σας

Affiliate πρόγραμμα

Υπάρχουν πολλοί δημιουργοί περιεχομένου που ασχολούνται με το affiliate marketing στο χώρο του τουρισμού. Αυτοί οι δημιουργοί έχουν χιλιάδες ακολούθους σε διάφορες πλατφόρμες και κάποιοι μπορεί να διαθέτουν website με μεγάλη επισκεψιμότητα.

Βρείτε τους κατάλληλους συνεργάτες (ή μπορεί να σας βρουν και μόνοι τους αν προωθείτε το Affiliate πρόγραμμά σας) και θα δείτε την επισκεψιμότητα στο Website σας αλλά και τις κρατήσεις να αυξάνονται.

Οι δημιουργοί περιεχομένου μπορεί να παρουσιάζουν απευθείας το ξενοδοχείο σας και τις παροχές του ή μπορεί να παρουσιάζουν την περιοχή που μπορεί να βρίσκεται το ξενοδοχείο σας και αυτό μαζί.

Μάθετε για το Affiliate Marketing: Τι είναι το Affiliate Marketing και πως λειτουργεί.

Για να αποκτήσετε Website και Affiliate πρόγραμμα: Επικοινωνήστε μαζί μας.

Προώθηση ξενοδοχείου με SEO (Search Engine Optimization)

Προώθηση ξενοδοχείου με SEO (Search Engine Optimization)

Ένας εξαιρετικός τρόπος προώθησης του ξενοδοχείου σας είναι το SEO.

Το SEO είναι οι ενέργειες που πρέπει να κάνετε έτσι ώστε να βρίσκουν οι χρήστες των μηχανών αναζήτησης τις σελίδες του Website σας στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων των αναζητήσεων (SERPs).

Όλα ξεκινάνε από το περιεχόμενο. Θα πρέπει να δημιουργείτε ποιοτικό περιεχόμενο, χρήσιμο για τους χρήστες του Website σας και προτότυπο. Το περιεχόμενο σας θα πρέπει να στοχεύει σε λέξεις ή φράσεις κλειδιά που αναζητούν οι άνθρωποι στις μηχανές αναζήτησης.

Μπορείτε να κάνετε έρευνα για λέξεις οι φράσεις κλειδιά με κάποια εργαλεία. Τα καλύτερα είναι το Google Trends, το Google Keyword Planner, η Semrush και η Ahrefs.

Εκτός από το περιεχόμενο είναι σημαντικό το Website σας να είναι κατασκευασμένο σύμφωνα με τις σωστές πρακτικές του τεχνικού SEO.

Το SEO χωρίζεται σε τρεις κατηγορίες: To τεχνικό SEO, το On Page SEO και το Off Page SEO. Και οι τρεις κατηγορίες είναι εξίσου σημαντικές.

Αναφέραμε παραπάνω πόσο σημαντικό είναι το Blog. Όσο περισσότερα άρθρα έχετε σε τόσο περισσότερες λέξεις ή φράσεις κλειδιά θα στοχεύετε. Κάνοντας καλό SEO σε αυτά τα άρθρα, μπορείτε να προσελκύετε κοινό από τις μηχανές αναζήτησης. Αυτό το κοινό είναι πολύ σημαντικό γιατί κάνει αναζητήσεις με κάποια πρόθεση (π.χ την πρόθεση να ταξιδέψει στην περιοχή σας).

Οι ταξιδιώτες δεν κάνουν μόνο αναζητήσεις όπως: ξενοδοχεία με πισίνα, ξενοδοχεία με σπα, ξενοδοχεία στην Αθήνα κ.λ.π. Για αυτόν το λόγο, θα πρέπει να επενδύετε σε περιεχόμενο με θεματολογία σαν αυτή που σας προτείνουμε παραπάνω για το περιεχόμενο του Blog σας.

Εκτός από το το Blog σας, SEO πρέπει να κάνετε σε όλες τις σημαντικές σελίδες του Website σας.

Διαβάστε: Τι είναι SEO - Οι τύποι του - Πως λειτουργεί.

Διαβάστε για το τοπικό SEO: Τοπικό SEO (local SEO): Τι είναι και ποια τα οφέλη του;

Χρησιμοποιήστε τα Social Media

Χρησιμοποιήστε τα Social Media

Θα πρέπει να χρησιμοποιείτε τα Social Media για να δημοσιεύετε περιεχόμενο και να αναπτύσσεστε οργανικά. Να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα ταιριάζει με το κοινό που στοχεύετε. Μπορείτε φυσικά να κάνετε και πιο γενικές δημοσιεύσεις.

Οι χρήστες των Social Media καταναλώνουν αρκετή ώρα ανά ημέρα σε αυτά. Για αυτόν τον λόγο θα πρέπει να το εκμεταλλευτείτε. Μπορείτε να δημοσιεύετε εικόνες, βίντεο και να κάνετε live. Το περιεχόμενο σας θα πρέπει να είναι ενδιαφέρον και ελκυστικό ώστε να είναι πιθανό να το κάνει share το κοινό.

Με την χρήση τους θα είστε πιο κοντά με το κοινό σας. Θα πρέπει όμως πέρα από τη δημοσίευση περιεχομένου να αλληλεπιδράτε με το κοινό μέσω σχολίων και μηνυμάτων.

Περιεχόμενο για τα Social Media του ξενοδοχείου σας

  • Μπορείτε να δημοσιεύετε βίντεο παρουσίασης των εγκαταστάσεων του ξενοδοχείου και των δωματίων.
  • Δημοσιεύστε κριτικές ευχαριστημένων πελατών.
  • Ανεβάστε σύντομα βιντεάκια παρουσίασης των παροχών του ξενοδοχείου.
  • Κάντε γνωστές τις προσφορές σας και τους εκπτωτικούς κωδικούς.
  • Δημιουργήστε περιεχόμενο behind the scenes με το προσωπικό.
  • Δημοσιεύστε το περιεχόμενο του Blog σας στα Social Media.

Η οργανική ανάπτυξη είναι σημαντική αλλά μην παραλείπετε και τις διαφημίσεις. Με τις διαφημίσεις θα εμφανίζεστε στο κοινό που σας ενδιαφέρει όταν το θέλετε εσείς.

Διαφημίσεις στα Social Media

Η διαφήμιση στα Paid Social είναι αναπόσπαστο κομμάτι για την αύξηση των κρατήσεων και την ενίσχυση της πληρότητας ακόμα και στις low season περιόδους. Όπως επίσης είναι σημαντικό να υπάρχει ένα στρατηγικό πλάνο διαφήμισης σε top-tier χώρες στόχευσης, με αποτελεσματική κατανομή του budget, objectives και στα σωστά κανάλια.

Κρίσιμης σημασίας είναι το storytelling το οποίο συμβάλει στην ενίσχυση του Brand και του Loyalty των επισκεπτών σας.

Εάν λοιπόν θέλετε μια ολοκληρωμένη στρατηγική Paid Social σε παγκόσμιες αγορές μάθετε περισσότερα εδώ: DataRush Digital.

Διαφημίσεις στις μηχανές αναζήτησης (Google, Bing)

Διαφημίσεις στις μηχανές αναζήτησης (Google, Bing)

Η διαφήμιση στο Google Search αλλά και στο Display Network έχουν αποδειχθεί να είναι τα κατάλληλα μέσα για ένα υψηλό conversion rate.

Η σωστή δομή της καμπάνιας, η επιλογή των πιο σχετικών keywords, και φυσικά το landing page experience είναι καθοριστικά για τον όγκο των online κρατήσεων.

Επίσης, πλέον οι ξενοδόχοι επενδύουν όλο και περισσότερο στις διαφημίσεις καθώς αποφεύγουν τις υψηλές προμήθειες των εκάστοτε πλατφορμών κρατήσεων.

Αν επιθυμείτε μια στρατηγική ανάπτυξης και διαφήμισης στο Google δείτε περισσότερα εδω: DataRush Digital.

Influencer Marketing

Influencer Marketing

Όπως αναφέραμε παραπάνω στην ενότητα του Affiliate προγράμματος, υπάρχουν πολλοί δημιουργοί περιεχομένου που δημοσιεύουν περιεχόμενο σχετικό με ταξίδια και τουρισμό.

Αυτοί οι δημιουργοί (influencers ή micro-influencers) έχουν ήδη ένα έτοιμο κοινό που είναι στην ουσία το κοινό που σας ενδιαφέρει.

Μπορείτε να κάνετε συνεργασίες με influencers για να προωθούν το ξενοδοχείο σας. Οι άνθρωποι γενικά συνδέονται με κάποιους influencers και λαμβάνουν σοβαρά υπόψην την γνώμη τους και τις προτάσεις τους.

Προσφορές και εκπτωτικοί κωδικοί

Και σε ποιον δεν αρέσουν οι προσφορές και οι εκπτωτικοί κωδικοί. Και τα δύο θα πρέπει να τα εντάξετε στην στρατηγική σας. Χρησιμοποιήστε διάφορα κανάλια για να προωθήσετε τις προσφορές σας και τους εκπτωτικούς κωδικούς. Μέσω αυτών θα προωθήσετε το ξενοδοχείο σας και θα αυξήσετε τις κρατήσεις σας.

Προτρέψτε τους ικανοποιημένους πελάτες σας να σας αφήσουν μία κριτική

Προτρέψτε τους ικανοποιημένους πελάτες σας να σας αφήσουν μία κριτική

Οι κριτικές είναι σημαντικές γιατί μπορούν να επηρεάσουν. Φροντίστε να προτρέπετε τους ικανοποιημένους πελάτες σας να κάνουν μία κριτική σε πιθανές πλατφόρμες που έχετε παρουσία ή να σας δώσουν κάποιο testimonial για την ιστοσελίδα σας. Μπορείτε να το ζητάτε με ευγένεια κατά το check-out ή σε κάποιο ευχαριστήριο email.

Κάντε συνεργασίες με τουριστικά γραφεία

Κάντε συνεργασίες με τουριστικά γραφεία

Κάνοντας συνεργασίες με τουριστικά γραφεία από διάφορες περιοχές πιθανόν να έχετε μία σταθερή ροή πελατών από αυτά τα γραφεία ανά περιόδους.

Κάντε κατάλληλες συνεργασίες με τουριστικά γραφεία που στοχεύουν σε παρόμοιο κοινό με αυτό που στοχεύετε εσείς.

Προώθηση ξενοδοχείου στο εξωτερικό

Ο τουρισμός στην Ελλάδα είναι μία βαριά βιομηχανία. Οι επισκέπτες από το εξωτερικό είναι πολλά εκατομμύρια και πολλά ξενοδοχεία δουλεύουν με τουρίστες από το εξωτερικό. Αν το ξενοδοχείο σας ανήκει σε αυτήν την κατηγορία, θα πρέπει να προσαρμόσετε την στρατηγική σας. Ας δούμε παρακάτω πως μπορείτε να κάνετε προώθηση του ξενοδοχείου σας σε κοινά του εξωτερικού.

  • Σίγουρα το Website σας θα πρέπει να είναι πολύγλωσσο και θα πρέπει να κάνετε SEO στις γλώσσες των χωρών που στοχεύετε.
  • Θα πρέπει να έχετε accounts σε διαφορετικές γλώσσες στα Social Media.
  • Θα πρέπει να κάνετε διαφημίσεις σε Social Media (π.χ Facebook, Instagram) και στις μηχανές αναζήτησης (π.χ Google) στοχεύοντας σε συγκεκριμένες χώρες, με περιεχόμενο στην γλώσσα της χώρας που στοχεύετε κάθε φορά.
  • Δημιουργήστε ένα Affiliate πρόγραμμα με συνεργάτες από όλες τις χώρες που στοχεύετε.
  • Συνεργαστείτε με influencers από όλες τις χώρες που στοχεύετε.
  • Στείλτε emails στην γλώσσα του κοινού που θα τα λάβει.
  • Κάντε συνεργασίες με τουριστικά γραφεία που ανήκουν στις χώρες που στοχεύετε.

Γενικά κάθε ενέργεια προώθησης που κάνετε θα πρέπει να έχει περιεχόμενο στην γλώσσα της χώρας στόχευσης. Αυτό θα είναι το βέλτιστο.

Εφόσον κάνετε προώθηση του ξενοδοχείου σας στο εξωτερικό και στοχεύετε σε πελάτες του εξωτερικού, μην ξεχνάτε ότι είναι πολύ σημαντικό να παρέχετε και την κατάλληλη εξυπηρέτηση πελατών (π.χ να μπορείτε να επικοινωνήσετε σε διάφορες γλώσσες).

Συμπεράσματα

Όλα τα κανάλια προώθησης είναι σημαντικά. Κάθε ένα από αυτά μπορεί να σας φέρνει πελάτες.

Σίγουρα το ξενοδοχείο σας χρειάζεται το Digital Marketing. Οι άνθρωποι ψάχνουν συνεχώς για υπηρεσίες και προϊόντα στο internet και θα πρέπει να βρίσκουν την επιχείρησή σας είτε όταν ψάχνουν κάτι στις μηχανές αναζήτησης είτε σε πλατφόρμες Social Media.

Επίσης, εκτός από την οργανική ανάπτυξη θα πρέπει να φροντίζετε το ξενοδοχείο σας να εμφανίζεται την κατάλληλη χρονική στιγμή στο κοινό που σας ενδιαφέρει με κάποια διαφήμιση. Το ξενοδοχείο σας μπορεί να διαφημίζεται σε διάφορες πλατφόρμες και Websites, στα Social Media και στις μηχανές αναζήτησης.

Τέλος, εκτός από τα κατάλληλα εργαλεία για να πετύχετε χρειάζεστε και τους κατάλληλους συνεργάτες.

Διαβάστε και τα παρακάτω

Περιεχόμενα

Λέξεις κλειδιά: προώθηση ξενοδοχείου, αύξηση κρατήσεων σε ξενοδοχεία