Τι να ανεβάσω στο Instagram: Προτάσεις ανά λογαριασμό

Η επιτυχία στο Instagram (αλλά και στα άλλα social media ή στην ιστοσελίδα σας) απαιτεί τη δημιουργία περιεχομένου που θα καλύπτει τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα ενός κοινού που θα στοχεύσετε.
Μπορεί να μην έχετε μεγάλη εμπειρία με τη δημιουργία περιεχομένου ή κάποιες φορές να ξεμένετε από ιδέες.
Στο παρόν άρθρο παρουσιάζουμε κάποιες ιδέες/προτάσεις, ανά είδος επαγγελματικού λογαριασμού, για να οργανώσετε καλύτερα την στρατηγική σας στη δημιουργία περιεχομένου. Οι προτάσεις αυτές βασίζονται κυρίως στο τι παρατηρούμε να ανεβάζουν επιτυχημένοι λογαριασμοί στο Instagram.
Περιεχόμενα άρθρου
- Τι να ανεβάσω στο Instagram
- Τι να ανεβάσω σε ένα λογαριασμό υπηρεσιών
- Τι να ανεβάσω σε ένα λογαριασμό καλλιτέχνη ή δημιουργού
- Τι να ανεβάσω σε έναν ταξιδιωτικό λογαριασμό
- Τι να ανεβάσω σε ένα λογαριασμό fitness και υγείας
- Τι να ανεβάσω σε ένα λογαριασμό μόδας και ομορφιάς
- Τι να ανεβάσω σε ένα λογαριασμό σχετικό με την εκπαίδευση
- Τι να ανεβάσω σε ένα λογαριασμό eshop
- Τι να μην ανεβάζετε στο Instagram
- Συμπεράσματα
Τι να ανεβάσω στο Instagram
Στο Instagram μπορείτε να ανεβάζετε το εξής περιεχόμενο:
- Περιεχόμενο από τα παρασκήνια (behind the scenes)
- Περιεχόμενο που προέρχεται από πελάτες (user-generated content)
- Στατιστικά
- Περιεχόμενο που δίνει κίνητρο (motivational quotes)
- Περιεχόμενο με τρέχοντα συμβάντα και νέα
- Χιουμοριστικές εικόνες, βίντεο, GIFS
- Giveaways
- Περιεχόμενο σχετικό με θέσεις εργασίας
- Περιεχόμενο προώθησης υπηρεσιών και προϊόντων
- Προσφορές και εκπτωτικούς κωδικούς
Αυτές είναι κάποιες γενικές οδηγίες αλλά και το τι συναντάμε στο Instagram. Ας δούμε παρακάτω τι μπορείτε να ανεβάζετε αναλυτικά ανά είδος λογαριασμού.

Τι να ανεβάσω σε ένα λογαριασμό υπηρεσιών
Έστω ότι παρέχετε υπηρεσίες, δηλαδή είστε: γιατρός, λογιστής, καθηγητής, κομμώτρια/κομμωτής, τεχνίτρια νυχιών, υδραυλικός, ηλεκτρολόγος, ψυκτικός, δικηγόρος κ.λ.π.
Το περιεχόμενο που μπορείτε να ανεβάσετε είναι:
- Φωτογραφίες του χώρου εργασίας: Δείξτε το περιβάλλον στο οποίο εργάζεστε. Αυτό μπορεί να δημιουργήσει συναισθηματική σύνδεση με το κοινό σας.
- Ανεβάστε φωτογραφίες των υπηρεσιών σας: Επικεντρωθείτε στις λεπτομέρειες. Στην εξειδίκευσή σας, στις εμπειρίες σας και στην αφοσίωσή σας στην προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών.
- Συμβουλές και αναλύσεις σχετικές με τις υπηρεσίες σας: Αναλύστε το πότε θα είναι χρήσιμη η κάθε υπηρεσία σας, σε ποιο κοινό και τι αποτελέσματα θα υπάρχουν.
- Παρασκήνια: Επιτρέψτε στους ακόλουθούς σας να δουν πώς λειτουργεί η επιχείρησή σας (ή πως εργάζεστε στην καθημερινότητά σας). Αυτό μπορεί να δημιουργήσει εμπιστοσύνη και διαφάνεια.
- Αποτελέσματα των υπηρεσιών σας: Ανεβάστε περιεχόμενο που παρουσιάζει τα αποτελέσματα των υπηρεσιών που έλαβαν οι πελάτες σας. Αν μπορείτε παρουσιάστε και στατιστικά.
- Testimonials: Ζητήστε από τους πελάτες σας να πουν τη δική τους γνώμη για τις υπηρεσίες σας. Τα θετικά testimonials μπορούν να σας φέρουν νέους πελάτες.
- Διαγωνισμοί, δώρα, προσφορές: Αυτά μπορούν να αυξήσουν τη συμμετοχή και τη δραστηριότητα στο λογαριασμό σας.
Διαβάζοντας και τα παρακάτω ενδέχεται να πάρετε επιπλέον ιδέες για το τι να ανεβάζετε στον επαγγελματικό σας λογαρισμό στο Instagram για να προωθήσετε τις υπηρεσίες σας.

Τι να ανεβάσω σε ένα λογαριασμό καλλιτέχνη ή δημιουργού
Αν είστε καλλιτέχνης όπως για παράδειγμα τραγουδιστής, μουσικός, ζωγράφος (ή κάτι άλλο) παρακάτω σας παραθέτουμε κάποιες ιδέες.
Το περιεχόμενο που μπορείτε να ανεβάσετε στο λογαριασμό σας στο Instagram είναι:
- Έργα τέχνης: Φωτογραφίες ή βίντεο των δημιουργιών σας. Αναδείξτε τη δημιουργικότητά σας και το ταλέντο σας.
- Διαδικασίες δημιουργίας: Δείξτε πώς δημιουργείτε τα έργα σας (π.χ τη μουσική σας ή τη ζωγραφική σας).
- Ανακοινώσεις για εκθέσεις ή παραστάσεις: Αν είστε καλλιτέχνης και κάνετε εκθέσεις ή παραστάσεις θα πρέπει να το ανεβάζετε στο Instagram. Κάθε φορά θα πρέπει να προσκαλείτε το κοινό σας με αναρτήσεις που γίνονται λίγες μέρες πριν.
- Μοιραστείτε την έμπνευσή σας: Ανεβάστε τις σκέψεις και αφορμές που σας εμπνέουν στην δημιουργική σας διαδικασία.

Τι να ανεβάσω σε έναν ταξιδιωτικό λογαριασμό
Ένας ταξιδιωτικός λογαριασμός στο Instagram μπορεί να είναι ένας λογαριασμός ενός τουριστικού γραφείου ή ενός influencer που μπορεί να κάνει ταξίδια.
Τι μπορείτε να ανεβάσετε σε έναν τέτοιο λογαριασμό; Ας δούμε παρακάτω:
- Φωτογραφίες από ταξίδια: Ανεβάστε εντυπωσιακές φωτογραφίες από τα ταξίδια σας. Αυτές μπορούν να είναι τοπία, αξιοθέατα, παραλίες, μουσεία, πόλεις, όμορφα κτήρια και πολλά άλλα.
- Τοπική κουζίνα: Πόσες φορές σας έχει εμφανιστεί κάποιο βίντεο ή κάποια φωτογραφία με φαγητό στο feed σας και έχετε κάνει like; Σίγουρα αρκετές φορές. Δημοσιεύστε φαγητά από τις κουζίνες που δοκιμάζετε στις διάφορες τοποθεσίες που επισκέπτεστε.
- Συμβουλές για ταξίδια: Δώστε συμβουλές για την προετοιμασία των ταξιδιών, τον προορισμό και τις δραστηριότητες που μπορεί να κάνει κάποιος σε κάποιο μέρος. Έτσι θα προσελκύσετε κοινό που ταξιδεύει (ή πρόκειται να ταξιδέψει) και θα θέλει να μάθει χρήσιμες πληροφορίες.
- Τοπικοί πολιτισμοί: Αν στα ταξίδια σας ανακαλύπτετε διάφορες τοπικές παραδόσεις και γενικά γνωρίζετε διάφορους πολιτισμούς μοιραστείτε τις εμπειρίες σας στο Instagram.
- Testimonials: Αν ο λογαριασμός σας αντιστοιχεί σε ένα τουριστικό γραφείο είναι καλό να ανεβάζετε τη γνώμη των πελατών σας. Έτσι οι εμπειρίες τους θα μεταφερθούν και σε άλλους και είναι πολύ πιθανό να γίνουν και αυτοί πελάτες σας για να ζήσουν τις ίδιες εμπειρίες.

Τι να ανεβάσω σε ένα λογαριασμό fitness και υγείας
Στο Instagram συναντάμε πάρα πολλούς λογαριασμούς με περιεχόμενο σχετικό με το fitness και την υγεία.
Αν και εσείς διαθέτετε ένα τέτοιο λογαριασμό, μπορείτε να ανεβάσετε το εξής περιεχόμενο:
- Ασκήσεις: Ανεβάστε ασκήσεις για το κοινό σας και τεχνικές για το πως θα τις εκτελέσουν καλύτερα για μέγιστα αποτελέσματα.
- Συμβουλές για υγιεινή διατροφή: Δημοσιεύστε συμβουλές για την υγιεινή διατροφή, συνταγές, και συμβουλές για τον έλεγχο του βάρους.
- Περιεχόμενο που παρακινεί: Προσπαθήστε να παρακινήσετε ώστε να ασχοληθούν περισσότεροι με έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής που θα περιλαμβάνει τη γυμναστική και την καλή διατροφή.
- Πρόοδος των πελατών: Εφόσον είστε επαγγελματίας (π.χ personal trainer), η πρόοδος που κάναν οι πελάτες σας μπορεί να σας φέρει νέους πελάτες.
- Testimonials: Τα testimonials είναι πάντα ένα πολύ καλό είδος περιεχομένου που μπορεί να σας φέρει και αυτό νέους πελάτες.

Τι να ανεβάσω σε ένα λογαριασμό μόδας και ομορφιάς
Ένας λογαριασμός μόδας και ομορφιάς μπορεί να είναι ένας λογαριασμός ενός eshop που πουλάει προϊόντα όπως ρούχα, παπούτσια, αξεσουάρ, καλλυντικά κ.λ.π. Μπορεί όμως να είναι και ένας λογαριασμός ενός influencer που παρουσιάζει ή προωθεί ρούχα, αξεσουάρ και διάφορα προϊόντα ομορφιάς όπως καλλυντικά κ.λ.π.
Οι λογαριασμοί αυτού του είδους μπορούν να ανεβάσουν στο Instagram το εξής περιεχόμενο:
- Σύνολα μόδας: Δείξτε διάφορα στυλ ρούχων και αξεσουάρ που μπορούν να εμπνεύσουν τους ακόλουθούς σας. Παρουσιάστε ρούχα σχετικά με την εποχή.
- Προϊόντα ομορφιάς: Ανεβάστε φωτογραφίες και αξιολογήσεις για καλλυντικά και προϊόντα ομορφιάς (το ιδανικό θα είναι να τα έχετε χρησιμοποιήσει).
- Συμβουλές για τη χρήση προϊόντων: Για παράδειγμα αν ασχολείστε με το μακιγιάζ, μπορείτε να κάνετε tutorials για το πως χρησιμοποιούνται συγκεκριμένα προϊόντα για να δώσουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.
- Συμβουλές για το ντύσιμο: Αν παρουσιάζετε ρούχα στο λογαριασμό σας, μπορείτε να δώσετε συμβουλές για διάφορα ήδη ντυσίματος (π.χ casual, βραδινό, επαγγελματικό).
- Testimonials: Τα testimonials είναι πάντα ένα πολύ καλό είδος περιεχομένου που μπορεί να σας φέρει και αυτό νέους πελάτες.

Τι να ανεβάσω σε ένα λογαριασμό σχετικό με την εκπαίδευση
Σε αυτό το είδος λογαριασμών κατατάσονται οι λογαριασμοί καθηγητών για ιδαίτερα μαθήματα (φυσική, μαθηματικά, ξένες γλώσσες κ.λ.π), οι λογαριασμοί φροντηστηρίων, σχολές πολεμικών τεχνών κ.λ.π.
Αν έχετε ένα λογαριασμό αυτού του είδους ή σκοπεύετε να δημιουργήσετε έναν, τότε το περιεχόμενο που μπορείτε να ανεβάζετε είναι:
- Εκπαιδευτικό υλικό: Δημοσιεύστε εκπαιδευτικό υλικό. Για παράδειγμα ασκήσεις και προβλήματα με εκφώνηση και λύση (οι λύσεις εφόσον παρουσιάζονται σε κείμενο μεγάλου μήκους θα πρέπει να είναι ανεβασμένες στο website σας).
- Συμβουλές για καλύτερη απόδοση: Οι μαθητές σας θα εκτιμήσουν το περιεχόμενο που θα τους καθοδηγεί στο πως θα οργανώσουν το πρόγραμμα διαβάσματός τους ή στο πως θα αντιμετωπίσουν διάφορες προκλήσεις κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσής τους.
- Την εξέλιξη ή τα αποτελέσματα των μαθητών: Για παράδειγμα μπορείτε να ανεβάσετε τα αποτελέσματα των μαθητών σας σε διάφορες εξετάσεις.
- Testimonials: Η γνώμη των μαθητών σας είναι πάρα πολύ σημαντική. Το κοινό που θα έρχεται σε επαφή με το περιεχόμενό σας μπορεί να επηρεαστεί θετικά από την καλή γνώμη των μαθητών σας και έτσι θα αποκτήσετε νέους πελάτες.
- Ανακοινώσεις για σεμινάρια και διαλέξεις: Αν κάνετε διάφορα σεμινάρια ή διαλέξεις, ενημερώστε έγκαιρα το κοινό σας για να μπορέσει να παρευρεθεί σε αυτά.
- Ανακοινώσεις προσφορών: Εφόσον είστε ένας επαγγελματίας, η δημοσίευση προσφορών, είναι ένας τρόπος που κατά καιρούς μπορεί να σας φέρνει νέους πελάτες.

Τι να ανεβάσω σε ένα λογαριασμό eshop
Αν έχετε ένα eshop, σίγουρα θα πρέπει να έχετε και έναν επαγγελματικό λογαριασμό στο Instagram για να προωθείτε τα προϊόντα σας και να είστε πιο κοντά στους πελάτες σας.
Είναι σημαντικό να δημιουργείτε περιεχόμενο με ποικιλία. Αυτό το περιεχόμενο μπορεί να είναι:
- Φωτογραφίες προϊόντων, περιγραφές και τιμές: Ανεβάστε φωτογραφίες υψηλής ποιότητας των προϊόντων σας με πλήρη περιγραφή και τιμή. Χρησιμοποιήστε φωτογραφίες από διάφορες γωνίες.
- Βίντεο με τα προϊόντα σας: Αν για παράδειγμα πουλάτε παπούτσια, μπορείτε να κάνετε όμορφα βιντεάκια με εσάς να φοράτε τα παπούτσια ή μπορείτε να το κάνετε με τη βοήθεια ενός μοντέλου. Αν πουλάτε προϊόντα μαυρίσματος της επιδερμίδας, μπορείτε να κάνετε βιντεάκια με το πως γίνεται η χρήση των προϊόντων και ποια είναι τα αποτελέσματα. Είναι πάντα καλό να παρουσιάζετε τα προϊόντα σας "εν δράση".
- Συνδυαστικές Φωτογραφίες: Δημιουργήστε φωτογραφίες που παρουσιάζουν διάφορα προϊόντα σε συνδυασμό. Για παράδειγμα, μπορείτε να δημοσιεύσετε φωτογραφίες με συνδυασμούς ρούχων, αξεσουάρ και παπουτσιών.
- Οδηγίες χρήσης: Ανεβάστε οδηγίες χρήσης για τα προϊόντα σας. Για παράδειγμα πως συναρμολογούνται ή πως καθαρίζονται ή πως γίνεται η συντήρησή τους κ.λ.π.
- Κριτικές και αξιολογήσεις: Πολύ σημαντικό είναι να μπορεί να βρει κάποιος κριτικές και αξιολογήσεις για τα προϊόντα σας. Έτσι θα μπορεί πιο εύκολα να τα εμπιστευτεί, άρα και να τα αγοράσει.
- Προσφορές και Giveaways: Ποιος δε θα ήθελε να αγοράσει κάποια προϊόντα σε προσφορά τι στιγμή που τα χρειάζεται ή ποιος δε θα ήθελε να κερδίσει ένα δώρο. Ανεβάστε τις προσφορές σας, κάποιο εκπτωτικό κωδικό ή τη διαδικασία συμμετοχής σε κάποιο Giveaway.
- Παρασκήνια: Αν τα προϊόντα σας τα παρασκευάζετε εσείς ή τα πακετάρετε εσείς, μπορείτε να ανεβάζετε που και που περιεχόμενο από τα παρασκήνια με το πως γίνονται τέτοιου είδους διαδικασίας. Έτσι το κοινό σας θα σας εμπιστεύεται περισσότερο.
- Ανεβάστε πληροφορίες σχετικές με τους όρους χρήσης και την πολιτική σας: Το κοινό σας οφείλει να γνωρίζει τους όρους χρήσης και την πολιτική σας αλλά καλό είναι να του το υπενθυμίζετε και εσείς.
Τι να μην ανεβάζετε στο Instagram
Δώστε μεγάλη προσοχή στα πνευματικά δικαιώματα του περιεχομένου που ανεβάζετε. Μην ανεβάζετε περιεχόμενο με πνευματικά δικαιώματα που δε σας ανήκουν.
Οι πληροφορίες που ανεβάζετε θα πρέπει να είναι αληθείς. Επίσης θα πρέπει να αποφεύγετε να ανεβάζετε ή προωθείτε στο Instagram επώνυμο περιεχόμενο που απαγορεύεται από την πολιτική της Meta. Βρείτε αυτό το περιεχόμενο στον επόμενο σύνδεσμο: Απαγορευμένο περιεχόμενο για το Instagram (και το Facebook) .
Επίσης, το περιεχόμενό σας στο Instagram θα πρέπει να συμφωνεί με τους όρους της κοινότητας του Instagram. Διαβάστε: Instagram Community Guidelines .
Συμπεράσματα
Το περιεχόμενο που πρέπει να ανεβαίνει στο Instagram εξαρτάται από τον τύπο του λογαριασμού, το κοινό σας και τους στόχους που θέτετε ανά χρονικά διαστήματα. Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένα βασικά στοιχεία περιεχομένου που μπορούν να βοηθήσουν κάθε είδος λογαριασμού να αυξήσει την αλληλεπίδραση και την αναγνωρισιμότητά του.
Η πρώτη εντύπωση είναι σημαντική, οπότε βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο σας είναι καλής ποιότητας. Δηλαδή χρησιμοποιήστε βίντεο και φωτογραφίες υψηλής ποιότητας.
Ο λόγος σας θα πρέπει να είναι απλός και να αποφεύγονται επιστημονικοί όροι καθώς μπορεί να μη γίνουν κατανοητοί. Αν θέλετε να γίνετε πιο αναλυτικοί, χρησιμοποιήστε το website σας ή το eshop σας. Σε περίπτωση που δεν έχετε και θέλετε μία ολοκληρωμένη ψηφιακή παρουσία στείλτε μας ένα μήνυμα στη φόρμα επικοινωνίας, πατώντας στο παρακάτω κουμπί (αναφέρετε πότε και πως θέλετε να επικοινωνήσουμε μαζί σας).
Καλό θα ήταν να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα μπορεί να σας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό. Άρα θα πρέπει να μελετάτε συχνά τον ανταγωνισμό και να ενημερώνεστε για τις τάσεις. Στις αποφάσεις σας καλό θα ήταν να λαμβάνετε σοβαρά υπόψη και τα στατιστικά σας.
Επίσης θα πρέπει να διατηρείτε μία συνοχή στο λογαριασμό σας. Το προφίλ σας θα είναι πιο ελκυστικό αν χρησιμοποιείτε συγκεκριμένη χρωματική παλέτα και δεν αλλάζετε συνεχώς το ύφος των βίντεο και των φωτογραφιών.
Μην ξεχνάτε να προτρέπετε το χρήστη να προβεί σε μία δράση (call to action), όπως να κάνει ένα σχόλιο, να επισκεφτεί το eshop ή το website σας, να σας καλέσει στο τηλέφωνο κ.λ.π.
Μην παραλείπετε να απαντάτε έγκαιρα σε μηνύματα και σχόλια αλλά και να δηλώνετε την παρουσία σας σε άλλα προφίλ μέσω σχολίων και likes.
Διαβάστε και τα παρακάτω
Λέξεις κλειδιά: instagram, influencer, social media, περιεχόμενο για το instagram, τι να ανεβάσω στο instagram